11 maj




Hej alla <3<3

I dag har jag lämnat massa bilder jag tog på modevisningen på La Rami :) har ingen aning om hur det blev och vilka bilder som kom med... Men jag hoppas att det blev några bra:D I morgon bir det upp tidigt som vanligt ändå kan jag aldrig sluta slöa så att jag inte får strässa som fan på slutet. Sån e jag Antitidsoptimist xD ska försöka hinna med en liten träningsrunda i morgon för en gångs skull vilket är relativt ovanligt för mej xD <3

Jag har tänkt mycket på att jag omedvetet klär mej efter mitt humör, ganska bra igentligen då vet ju kompisarna vilka dagar som det är bäst att hålla sej på avstånd xD

DAGENS MOTTO:
Gör själv mot andra som du vill att de ska göra mor dej.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0