12 maj

hej alla glada idag har jag varit på stan med ett par kompisar och det skrattades som vanligt konstant :D själv köpte jag jordgubbar, mums, och när jag åkte hem åkte jag in en sväng för att kolla om gengåvan hade ev vit skjorta och tur som man har så fanns det en som var perfekt för ändast 55:- så nu har jag ändast en hatt kvar att inhandla till min dansuppvisning:) 

Just nu sitter jag och lyssnar på massa disney musik xD spotify är verkligen bra man kan hitta allt möjligt roligt! :D
i morgon ska jag inte behöva stressa i det sissta på mogonen så att jag ska göra i ordning allt nu så att jag slipper att tänka i mogon :D Det är faktist ett riktigt bra tips om man vill ha en riktigt lungn morgon plocka fram kläder, packa en väska och ställ den i hallen och om du ska ha mat eller mackor med dej så förbered der kvällen innan det också...

DAGENS MOTTO: Var barn så länge du kan för när du har fyllt 20 kan du aldrig få bli barn igen och våga vara barnslig ibland! :D

KRAMAR!!<3<3<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0